dijous, 3 de setembre del 2009

Com canvien les coses


Per tancar aquesta nova etapa del meu bloc, que s'ha de dir que he tingut abandonat tot l'estiu, vull destacar la importància que ha pres internet durant els últims temps...

Com heu pogut observar les mebes dues últimes entrades han estat teballades a partir de noticies que he trobat a les pàgines web dels diaris...

La veritat és que molt poca gent no compta amb internet a casa seva, amb un portatil on poder conectar-se si el local té zona Wifii, és increible com els temps canvien.


Ara bé, jo em faig aquesta pregunta: és bo que la societat depengui tant de la tecnologia? no és possible que aquesta dependència ens passi factura en un futur?

Realment, jo personalment no sabria com i que respondre a aquestes preguntes ara bé, una cosa si que la tinc clara i és que, sense internet, sense la tecnologia... aquest món seria molt diferent, si fem una mica de memòria no fan tans anys vivíem molt tranquil sense mòbils i ara... ningú surt de casa sense ell.

Les èpoques canvien.