dijous, 3 de setembre del 2009

Blanquernabilitat

Un dels treballs que més m'ha agradat fer durant el primer curs de la universitat va ser el de fer un vídeo parlant d'un tema, el que escollís cada grup, i després penjar-lo a internet a la pàgina del "Youtube" per veure quin era el procés que havíem de seguir.

El grup amb el qual jo vaig treballar va ser el de: Marta Comas, Marc Cuadras, Miquel Sola i jo mateixa. Aquest treball no només va ser interessant pel procès de penjar un vídeo (que jo no sabia com es feia) sinó, perquè el tema que vam treballar era l'accessibilitat que té Blanquerna per les persones amb discapacitat.

Gràcies a aquest treball que ens va posar el professor Jorge Codech nosaltres, estudiants de magisteri d'educació especial, vam poder veure quines eren les dificultats que tenien les persones amb discapacitats per poder accedir a la universitat.
Haig de dir que també va ser una feina molt divertida i diferent que ens va motivar moltíssim.


Poso l'enllaç a la pàgina on és troba el vídeo perquè es pugui observar com va quedar, finalment, el nostre treball: http://www.youtube.com/results?search_query=blanquernabilitat&search_type=&aq=f